Ik weet even geen passende titel voor al dit avontuur;

20 februari 2022 - New York City, Verenigde Staten

Hier zijn we weeeer!

JAAA dit keer WE. Mr Lover Lover is namelijk ook al helemaal ingeburgerd. Vooral die BURGER, die weet hij wel te vinden.

Als echte toeristen zijn we deze week op pad gegaan. We zijn op bezoek geweest bij Van Gogh, Mr Dali en Rietveld. Ofja ik dacht dat de schilder Rietvel heette, hij heet Mondriaan. Kan gebeuren. Echt op bezoek kunnen we het ook niet noemen, maar in vogelvlucht zijn we bij de heren langs gegaan in het MoMa ( Museum Of Modern Art). Lees: vogelvlucht. Wel gekeken maar goed doorgelopen in ene museum.

Nu we het toch over vogelvlucht hebben.. DE HELIKOPTERVLUCHT. De duurste 12 minuten van ons leven, maar wat voor een minuten. Het begon met een confronterende vraag; ' How much is your weight' .. Ja meneer bedoelt U dan voor of na het ontbijt van zojuist? Ze bepalen aan de hand van ieders gewicht wie waar moet zitten. En natuuuuuurlijk moest deze meid voorin zitten. Dat was dus inderdaad moeten, maar goed ' ik offer mij wel op'. Headsetje op en gaaaan. Om eerlijk te zijn weet ik niet of dat voorin zitten mij goed heeft gedaan.. want na 3,5 minuut was ik eigenlijk al misselijk. Maar goeeed, het zou toch maar 12 minuten duren dus dat overleven we ook wel weer. En zo geschiedde, vlogen we 12 hele minuten over New York City. Zoals je verwacht: NIET NORMAAAAAAL PRACHTIG.

Leuk z'n vakantie met typische toeristen dingen.. iemand moet dit ook betalen. Dusss ging Mr. Lover Lover een videoclip schieten hier in NY. Een mede filmmaker uit Nederland regisseerde heeeel toevallig een videoclip hier in New York, google maar even: ASAP Rocky. JAA PRECIES DE BABY DADDY VAN RIHANNA. Nu zijn er 2 dingen overdreven in de afgelopen 3 zinnen. Mr. Lover Lover ging om te werken.. maar er was niets te doen EN het was de clip van ASAP Rocky, maar ASAP Rocky had de As Soon As Possible memo duidelijk niet gekregen, hij was er niet.

Goed, dan over tot de orde van deze trip. Zoals gehint in vorige blogs was ik hier niet alleen maar voor ' Lang leven de Lol'. Ook al lukt mij dat ook aardig. In de eerste week dat ik hier alleen was heb ik namelijk auditie gedaan voor een Acteerschool hier in New York, gewoon (weer) puur voor de ervaring en we zien wel waar het schip strand. Iets wat ik gewoon eens gedaan wilde hebben. Ik deed auditie voor een Summer Workshop. Een workshop die een aantal weken duurt en nog enig sinds betaalbaar is. Na mijn auditie was er meteen een open-dag op de school, kon je workshops volgen en vragen stellen aan leerlingen. Tijdens de workshop Acting for Film/Tv werd er gevraagd of iemand naar voren wilde komen. JA PRECIES, JE RAAD HET AL; ze vroegen mij. Sem alleen in NY, in een ruimte met z'n 50 / 60 mensen die ik NIET ken.. of ik nogmaals mijn auditie monoloog wilde doen.. ' Uh I think so?' .. Goed hartslag naar 480, wat was mijn begin zin eigenlijk? Oh god nu staat er ook nog een camera op mijn hoofd zodat al die 50 / 60 mensen mijn hoofd ook nog van UP CLOSE kunnen zien, fantastisch. Maar goed, wie niet waagt wie niet wint. En dat blijkt. Een aantal dagen na m'n auditie kreeg ik te horen dat ik was AANGENOMEN met de hoogst mogelijke scholarship. Fjoeee was dit tripje toch niet voor ' niets' . Je verwacht er niets van, maar om dan de hoogste scholarship te krijgen is toch een compliment. Maar toen.. of ik niet aanmelding wilde doen voor de 2 jarige opleiding?! Normaal gesproken moet je dan alles opnieuw doen kwa audities enzovoorts maar met uitzondering mocht ik deze auditie ' score' behouden als ik mij aan wilde melden voor de 2 jarige opleiding.

Dat enigs sinds betaalbare is dus ver te zoeken nu. Er is wel veel anders uit te zoeken nu, wie weet wat er in de volgende blog staat.

Waarschijnlijk nog niets over deze 2 jarige opleiding, hiervoor moet ik nog veeeel uitzoeken en nog even de lotterij winnen. Maar de uitnodiging voor de 2 jarige opleiding is er, dat is ook al wat waard. Maar wie weet, ooit?

Tot blogssss,

4. Tonny Teheux:
    Wauwwww.....
  5. Rowie:
    21 februari 2022
    Wow zeker un vet compliment!!
  6. Nico:
    20 april 2022