Wordt vervolgd!

23 maart 2023 - New York City, Verenigde Staten

Laten we beginnen met een compliment voor mezelf. We hebben 'nog' geen enkele keer de verkeerde metro gepakt ;)

Waar waren we gebleven?
Eigenlijk moeten we een kleine recap maken naar de heen vlucht ( weet je nog, die met veel snot) .. Toen ik rustig een film aan het kijken was wilde ik toch even mn ogen dicht doen. Geen probleem, zet ik de film even op pauze.. * drukt* op PAUZE *drukt nog 11x*. Hmm laat maar denk ik en ik val in slaap. Tijdens het eten (ik ben ondertussen wakker hoor.. ) wilt hij nog steeds niet pauzeren. Dan maar mn koptelefoon afzetten zodat ik niet hoor wat er verder gebeurd. Als ik weer ga slapen zet ik mn koptelefoon op want deze is noise canceling. Ik val weer lekker in slaap maar mn scherm wilt nog steeds niet pauzeren, achja zal wel. Als ik weer wakker wordt is het eerste dat ik hoor - met een dramatische toon-  ' MY CAT DIED'.
Ja hooooor weg clue. Weg cliffhanger.
Toch maar de Delta mevrouw gevraagd om mn scherm te resetten.. helaas werkte dit niet. JE BEDOELT DAT IK DE OVERIGE 6,5 UUR GEEN TV KAN KIJKEN? Ja dat bedoelde ze precies. Als sorry kreeg ik een Delta Voucher. (ja nu moet ik dus wel nog een trip plannen naar NYC, zooonde van die voucher anders he)

We hebben in ieder geval elke toeristische attractie wel gezien, op de foto gezet en km's gelopen. Mn stappenteller is trouwens nog steeds van slag.
We hebben de culinaire keuken van Amerika geproefd, ons verbaasd over hoeveel mensen op slippers lopen en voornamelijk verbaasd over hoe snel onze lift op de 18e verdieping van ons hotel is.

Tevens hebben we ook maar 1 heroïne spuitende dakloze gezien. Oke, dat is een vooroordeel want ik weet niet hoe een heroïne spuit er precies uit ziet.. maar ik kom denk ik aardig in de buurt. We hebben souveniertjes gekocht en ik heb een tattoo gezet. Zoals ik aangaf in de vorige blog zou Oma vervolgd worden in deze blog, haar eigen handgeschreven briefje voor mij ( Liefs Omi) staat nu, naast die van opa, vereeuwigd op mijn arm!

De laatste dag is aangebroken, wie weet hoeveel foute metro's we nog gaan nemen.

liefs,

Sem

1. Peter:
    24 maart 2023
    Tof!
    Goeie thuisreis. Is gelukt weet ik al want Mam Zus Chris heeft al berichtje gedaan, maar gaat om idee.
    Houdoe.
  2. Christel:
    24 maart 2023
    Ohh wat vet van die tatoo
    En welcome back