Het verhaal dat je weer wilt volgen.

27 januari 2022 - Haarlem, Nederland

Als je dacht die vrouw blogt niet meer, dat klopt. Tijdelijk.

I'M BACK BABY.

Alle goeie dingen hebben tijd nodig. ( Behalve mijn grammatica dat gaat nooit iets worden, alvast sorry not sorry)

Je zult vast denken ' Waarom blog je in godsnaam weer' . Door de vele fan mails, stalkers en in mn dm geslide mensen dacht ik misschien zit er wel 1 iemand op deze blogs te wachten. ( Omieee I know you're reading). Vandaar.

M'n laatste blog was in 2018, weet je nog? Enig.

M'n volgende grote reis staat op de planning en die kan natuurlijk niet ontbreken op m'n blog. Zoals zovele weten blog ik graag over mijn gebeurtenissen, want zoals de die-hard lezers weten gaat dat vaak niet heel soepel. Ik wil niks djinksen ( hoe de hell schrijf je dat..) maar dit keer gaat vast alles anders. Veel is namelijk ook al geregeld.

Ik kan niet zeggen dat er al veel gebeurd is in 2022 ( meid het is ook pas 27 januari..), work -wise is het nog niet als een lopend vuurtje gegaan. Wat beter dan die ene droom die je steeds uitstelt GEWOON GAAN DOEN? Jaaaa nou uhm, twijfel hier, twijfel daar.. TICKET GEBOEKT. Soms moet je het gewoon even doen. ' Even' . Het plan was groter dan de uitvoering... maar IK GA HET DOEN.

Ik ga naar NEW YORK CITY BABY. En dit keer voor audities, workshops en alles wat ik stiekem al heel lang wil doen. * Nee oma, dan bedoel ik geen illegale dingen). Daar zijn. Nieuwe dingen ontdekken en leren kennen. Omdat de grotere droom van het geheel is langere tijd in NYC wonen / studeren zie ik dit als een soort field - trip. Z'n buitenland schoolreisje in de brugklas. Alleen ga ik dan nu alleen ( deels, de nog niet geïntroduceerde boyfriend komt ook, ik zei toch dat er veel gebeurd was..). Alleen vliegen en alleen zijn is natuurlijk mega spannend  ( Ja pap, jij vind het nog spannender dan ik ), maar iets wat ik al zooo lang wil en steeds uitstel ( Hallo COWROWNA, talking to you).

Alweer veel verteld, nog veel meer onderweg. Dit is nog maar een opwarmertje.

Tot blogssssss! ( Bloggers taal voor; hopelijk lees je m'n volgende blog ook)

Groetjesss

Je girl Sem.

1. Christel:
    Wow Sem…..
    plannen SPANNEND (voor meer BNN dan jij alleen)
    En Blog… HEERLIJK.
    Keep it coming 👍🏻👍🏻👍🏻
  2. Jolanda:
    28 januari 2022
    Wow Sem wat een avontuur ga je weer aan! Je bent alles wat ik nooit gedurfd heb....ik volg je graag. Have fun and stay tuned!!❤
  3. Dj:
    28 januari 2022
    Gefeliciteerd vooral je dromen achterna gaan en jinxen schrijf je zo van het Engelse woord af jinx.
  4. Rowie:
    28 januari 2022
    Geweldig om te lezen, ik hoor het je gewoon vertellen haha! Heel vet NYC, have fun!🤩
  5. Brigitte Henderickx:
    28 januari 2022
    Top Sem. Inderdaad gewoon doen. Heel veel plezier en ervaringen opdoen.
  6. Linda:
    28 januari 2022
    Waat tof Sem ! Verheug mich al op dien verhaole !