Tourmanager zonder tourbus

25 februari 2017 - Reykjavík, IJsland

Terwijl jij je in een carnavalskostuum heist, maak ik een nieuwe blog.

Trouwens.. ik ga mezelf straks ook in een pakje heisen. Geloof het of niet, alleen ga ik geld verdienen en jij uitgeven. ( dit klonk niet zoals ik bedoelde) Ik moet namelijk werken.. ( maakt het nog niet veel beter) in een restaurant ( fjoe, verklaart alles) .

Aangezien ik niet heel veel meer geef om Carnaval ( jaa die Limburgers bestaan ook) dacht ik; ga maar lekker werken meid. ( helaas is dat even goed incl. carnavals pakje en carnavalsmuziek) ( Dus eigenlijk is het enige verschil dat ik geld verdien en jij masaal uitgeeft) ( En wat bereiken we er mee? We zijn beide kapot aan het einde van de avond.. voor jou nacht of ochtend) .

Doordat ik elke dag ga werken.. heb ik mij bij mijn andere werk moeten afmelden.. maar hoe leg ik uit aan mensen boven de rivieren dat ik niet kan komen werken omdat ik 6 dagen lang in een pakje de polonaise loop, gekke muziek meezing en dit elke dag weer opnieuw doe?! ( Nou Sem, eigenlijk zoals je het net zei..) Mensen boven de rivieren.. bij deze dus.

Tussen het voorbereiden op carnaval door werk ik ook nog voor FATAAL. ( Verkocht aan 70!! landen) ( Vanaf maart op VOD en VIDEOLAND) ( lekkah) Ook ben ik tourmanager voor de scholentour van FATAAL. En nee, ik heb geen tourbus. Deze klacht heb ik ook al in 3-voud in gediend. Dan is het ook geen tour.. dan is het gewoon een toevallig samen zijn.. De tour heeft alles te maken met zinloosgeweld. Af en toe hebben we ook een gast spreker(s), dit kan zijn 'slachtofferhulp' of 'slachtoffer in beeld', maar ook soms Jacque Beemsterboer. Onwijs interessant en aangrijpend verhaal, http://www.nadinefoundation.nl , check it.

Lekkere zelfpromotie: http://www.fataaldefilm.nl

Oh, en ik kom er net achter dat je met WhatsApp dus ook een soort van snap/insta- story kunt maken.. ( status) lekker orgnineel hoor. applaus.

Met de kinderen gaat het ook goed ja.