Van Canada tot in Amerika, van bij de Niagra Falls tot Mount Rush More.

19 juni 2017 - Nederland, Nederland

Kennen jullie mij nog nog nog nog?! ( lees: echo effect)

Jaaaa neee klopt, ik heb een tijdje niet geblogd.. ook een tijdje niet gereisd vandaar. Een nieuwe blog betekend dus ook een nieuwe reis EN WAT VOOR EEN , man man man. ( lees: hoofdschuddend)

​Op verzoek van vele ( vooral mijn oma) ga ik mijn nieuwe reis weer bijhouden met hilarische, spelfout loze, goede zinsopgeboude, blogs.

Dit keer ga ik niet alleen, maar samen met de moeder. ( lees: Mijn vader, broer en hond zijn dus gewoon thuis, inbrekers: volgende keer beter).

Morgen ( jaa echt weer) vertekken we naar Amsterdam, hier overnachten we nog eventjes zodat we woensdag fris en fruitig kunnen vertrekken naaar.... * tromgeroffel* ; Toronto, Canada.

Na Canada rijden ( jaaaa rijden) we door naar Amerika. Het wordt een roadtrip van 3 weken, we starten dus in Canada waarna we door Amerika gaan naar onze eindbestemming Edmonton, vanaf hier vliegen we weer terug naar Nederland

Maar dan, een koffer pakken voor 3 weken. Je zou denken, als je een koffer kan pakken voor een jaar, deel je de kleding door het totaal aantal weken en dan keer drie. Jaaa nee zo werkt het dus niet. Toen ik 'van plan was' een jaar weg te gaan, propte ik gewoon mijn gehele kledingkast in mijn koffers.. maar nu 3 weken... andere koek.

We gaan het mee maken en jij ook als je mn blogs blijft lezen tenminste. Wel zo leuk, en als je ergens aan begint moet je het ook afmaken he vriend.

En dan nog eens iets, een paar weken geleden ( jaaa nee klopt ik schrijf over het verleden want ik vergat dat ik  facebook-official blogster ben) bedacht ik me dat het onwijs gaaf zou zijn om Stefania( die mama mia spaghetti vriendin uit Italie) op te zoeken. Zo gezegd zo geboekt. Ik vond een vlucht van €19,98 RETOUR, R e t o u r. Voor een ENKELTJE Amsterdam betaal ik al €23.. ik zou dus beter in Venetië kunnen gaan werken dan in Amsterdam. Bewijzen van mam, rustig ik blijf gewoon hier. ( denk ik) Maar goed, lekker goedkoop naar Italië is dus het moraal van dit verhaal.

​Dat wilde ik eventjes kwijt, gewoon als opbouw van mn komende blogs .

Welcome back!
Nou, tot weer eens!

​Oh, en met de kinderen gaat het ook goed zo ver ik lees via Whatsapp .

1. Chris:
    19 juni 2017
    Wae gaon d'r get sjoeëns van make...as wae waal mer op tied in Edmonton zeen vuuer de truukreis :)
  2. Helie bremmers:
    19 juni 2017
    Maak der samen ein geweldige reis van, geniet d'r van.
    Veul plezeer!!!!
  3. Christian Beek:
    19 juni 2017
    Det weurdtj zeker een geweldige reis. Hiëel vaol plezeer saame!
  4. Anouk:
    19 juni 2017
    Heerlijk dat zal zal genieten worden!!! Heel veel plezier op jullie reis!!
  5. Dien-mennen-koninkx:
    19 juni 2017
    Veul plezeer samen kumptj hielemaol goot. !,
  6. Christel:
    19 juni 2017
    Wow, het gaat al gebeuren zeg....
    Dat wordt n onvergetelijke moeder-dochteractiviteit.
    Hoe zeer jullie can elkaar genieten en elkaar op de lip zitten gaan we vast lezen.
    Een hele goede enooie reis dames en heel, HEEL veel plezier.
  7. Henny oet Grathem...:
    19 juni 2017
    Un geweljige ervaring same mit de mam...veul sjpas en pkezeer ongerwaeg en vergaet os neet te sjrieve...have big fun same..!!!!
  8. Jolanda:
    19 juni 2017
    Super vuul plezeer same!!
  9. Ricky:
    19 juni 2017
    Chris en Sem 'n hele goeie reis samen, ben al benieuwd naar jullie verhalen!!!!!!!
  10. Henk:
    20 juni 2017
    Het grote avontuur is van start Fijne vakantiereis. Take care and enjoy your self
  11. Har Parren:
    21 juni 2017
    God, God hieël Grathem is in Canada; tenminste de belangriekste minse.
    As gae mien zöster Nellie tieëgekómtj diej op 17 juni vertrokke is doot häör den mer de groete. Fijn reis.
  12. Henk:
    23 juni 2017