Hartstikke leuk, en nu?

9 februari 2017 - Grathem, Nederland

Terug van niet-echt-weg-geweest.

Het hele 'ik ga op reis en neem mee; mezelf' is afgelopen. Het Nederlandse leven is weer begonnen. Maar, wat moet ik in godsnaam gaan doen hier?! Mn opleiding tot wannabe-actrice is afgerond en de banen liggen niet voor het oprapen ( JAAA dit wist ik van te voren, sst) . Mn tijd vul ik met acteer en productie opdrachtjes, mocht je mij zoeken.. ik ben vast ergens te vinden tussen Limburg en Amsterdam. Maar goed, dat is ook geen 7 dagen in de week baan. Nog niet. Believe me, nog niet. Toch zal er sushi op de plank moeten komen. Moet ik dan nog een opleiding gaan volgen? Moet ik dan ander werk gaan zoeken? Moet ik.. Ja, wat moet ik eigenlijk? EEN BOEK GAAN SCHRIJVEN.

Dat zou wat zijn he, maar ook dat is niet zomaar gedaan. Er kwamen zelfs mensen met het idee om te gaan vloggen, laat ik subtiel zijn; NEE.

Dus, hartstikke leuk dat ik weer terug ben, en nu?

​Voor nu heb een verschillende projecten waar ik mee aan de slag kan, maar wat meer vastigheid zou ook fijn zijn. Maar he, ik mag niet klagen.

Trouwens, even zelfpromotie: FATAAL is vanaf 9 maart te zien op VIDEOLAND. En je kunt met je school naar FATAAL, http://www.fataaldefilm.nl , thank me later.

Back to reality: Ik ben een beetje zoek.

Maar ook deze puzzel ga ik oplossen, let maar eens op. Stay tuned!

#tipszijnwelkom #eenbaantrouwensook #anderswordikputjesschepper

1. Henk:
    9 februari 2017
    Het eerste wat ik zou doen is..............hoe leer ik sushi maken.Succes
  2. Marion:
    9 februari 2017
    Zou de fb berichtjes die ik aan jou deel niet alleen liken maar ook lezen
  3. SemVerstappen:
    9 februari 2017
    Dat doe ik zeker. Heb zelf gereageerd met een mailtje naar hen
  4. Christel:
    9 februari 2017
    Komt tijd, komt raad, komt geld & sushi oppe plank WAar vin se leuk eigelik???? That's the question
  5. Willem:
    12 februari 2017
    Het is nu een rustige tijd,kansen creëeren , netwerken en kans pakken die je leuk vindt , en niet denken van komt wel ,gewoon doen en dat is dan weer een stap verder, kom je vanzelf wel weer tegen groeten Willem .