Titel

8 september 2016 - Edmonton, Canada

Adem maar door, ze is er.

Even applaus voor mezelf dat ik na 1 blog niet meteen gestopt ben.

Ik als facebook-official blogger wilde vanuit het vliegtuig bloggen, er stond ook Wifi-abaord, VOOR €11.99 a-m-ahoela. Net zoals alles in het vlieguig.. Betalen zul je. Het enige dat gratis was was een jenkelend kind en de turbulentie. Alhoewel ik soms inet wist of het turbulentie was of dat het jenkelende kind voor mij op zn stoel aan het springen was waardoor alles schuddelde. Schiphol vond ik meer een winkelcentrum dan vliegveld en de vriendelijke stewardessen waren helemaal niet zo vriendelijk als de foto op de borchure.

ik typ een gedeelte van deze blog as we speak als ik over Groenland vlieg. En als ik naar links kijk, zie ikbehalve rechts niets, Groenland in het klein. Eigenlijk zie ik alleen maar wolken, en soms Groenland. Als ik naar rechts kijk zie ik een jongeman, jaar of, pfoe nu moet ik geen ruzie maken want ik zit hier nog wel eventjes, een jaar of 28, uit volgens mij dat hij zei Tjechië, Die heel aandachtig voor de 17e keer de zelfde introductie video over IJsland aan het kijken is.

Bij mn 1e incheck kwam ik 2 meiden tegen waarmee ik samen gereisd heb.. Viel dat weer eventjes mee.. Maar toen, IJsland.. Alleen ging mn reis verder.. Met de +\- 28 jarige introductie video kijkende man naast mij uiteindelijk natuurlijk. Nadat ik de enige film die mij aansprak gekeken had kwam ik erachter dat het schaap haar muziek niet gedownload had op Spotify, en ik toch een Nederlander blijf betaalde is geen €11,99 voor de wifi. Dus keek ik in de muziek bieb van mn tv scherm.. In eerste instantie zag ik alleen het GEHELE ALBUM VAN JUSTIN BIEBER, hoe is het mogelijk gek. Toen het album na 1,5u 3x voorbij was gekomen klikte ik op terug.. WAREN ER NOG 367 ANDER ARTIESTEN.. Het kind had weer geen geduld en had te snel doorgeklikt, toevallig op mr Bieber zijn nieuwe album. Dat was het ergste 1,5 u uit mn leven.

Eenmaal aangekomen op het vliegvleld van Edmonton moest ik door de douane, ging vrij soepeltjes. Maar toen, de immigratiedienst. It was a bitch. In eerste instantie zou het binnen 5min gedaan zijn tot de jongen man waarvan ik zn naam niet meer weet, een typfout maakt moest alles, ja alles op nieuw ingevuld worden. Opeens ging hij allemaal vragen stellen en was het opeens een probleem dat ik mijn Medische test, om met kinderen te mogen werken, nog niet had. Veel gedoe, vragen maar vooral wachten. Uiteindelijk zouden ze mij 3 weken geven dit papiertje te regelen, zij zouden de medische afspraak maken.. 1 probleem. Niemand wist hoe ze online via de douane dit moesten aanvragen. MAAR WACHT, we halen de supervisor erbij.. Opgelost. Niet dus. Ook hij had het nog nooit gedaan. Na 2u was ik dan eindelijk bijna klaar. Mijn paspoort moest ik achterlaten en kreeg ik terug als ik terug kwam met mijn medische verklaaring. Gelukkig kreeg ik een officiele kopie mee. Vandaag meteen een afspraak gemaakt.. Kost je $400 Canadeese dollarr en 3u van je leven maar dan is de douane ook weer blij. Vrijdag moet ik naar de dokter voor mn medische test, nu ga ik een supermarkt zoeken.. Tot over een uur of 4.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Chris:
    9 september 2016
    Fijn desse good bès aangekome.
    Bie dae Mall mèt 800 winkels liktj vast ouch ein supermertj!
    Succes mèt de test, kumtj vast good!! XX