In den beginnen..

Er was eens..

In den beginnen...

Zoiets? Goed begin?

Dora the Explorer is er niets bij. Vanaf September ga ik verhuizen naar Canada. Voor 365 dagen.. mijn moeder denkt dat het maar een maandje duurt voordat ik terug ben.. of ja denkt.. ze hoopt het eerder. De planning is een jaar, we zullen zien hoelang ik uit eindelijk zal bloggen ;)

Had ik trouwens al verteld dat ik vliegangst heb?! Nog nooit gevlogen heb en dus nu zn 11u ga vliegen.. hilarisch is het niet?

Ach, voor een eerste keer vliegen is dat helemaal niet zo ver.

Nog iets.. Wie zei trouwens altijd 'Afscheid Nemen Bestaat... nieeeeet' , ik kan je vertellen HET BESTAAT. En wat is het raar, beseffen dat je je vrienden en familie een jaar niet gaat zien, dringt nog niet echt door. Dat komt wel.. met de jaren zeggen ze toch altijd?

Voor de laatste keer gefeest alla 'No one is watching' heb ik gedaan met de mensen die ik graag om me heen wilde. Sommigen mensen haakte af, of konden 1 dag van de 365 dagen helaas geen vrij krijgen.. o k e.

Over het onderwerp vriendschap zal ik het nog vaak hebben in mijn blog.. vriendschap is iets wat ik heel ingewikkeld vind.. so be it.

Trouwens..

Zal ik mezelf anders even voorstellen.. wel zo netjes niet waar.

Naam: Sem Verstappen ( ja ik heb geen doopnamen maar ben er wel zo eentje die wel gedoopt is, leuk weetje)

Geboorte datum: 20-04-1996 | Geboren in Grathem , dat ligt in Limburg en ja hier is internet en normaal bereik | Nee voor je het vraagt ik heb geen relatie en hier wil ik het ook niet over hebben | Afgestudeerd actrice | Zeggen ze | Gaat naar Canada als au-pair| mijn beste vriendinnetje die ik nu al mis heet Renée B.| Ik weet niet of ze anoniem wil blijven of niet| We horen het wel|

Dit was het, je bent bijna klaar met lezen.

Wil jij nou weten hoe ik dit ga overleven.. net zo zeer als ik zelf.

Zou leuk zijn, ga mij volgen. Nu. Meteen. Leuk.

Instagram heb ik ook mocht je willen weten hoe deze blog er een in foto's uit gaat zien. Naam: totalysem . Jaa van TotalySpies, ik was fan, nog steeds stiekem.

Dit was het.. de olifant komt zo.. *blaast*.

Sem's out.

1. Reislogger:
    4 september 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jolanda:
    4 september 2016
    Lieve Sem. Ik hoop een beetje met je moeder mee Maar buiten dat hoop ik nog meer dat je daar een waanzinnige tijd hebt! Veel leuke mensen leert kennen maar dat je ons niet vergeet. Het is geen vaarwel maar tot ziens lieve meid!! Live you're life to the fullest!!!! Luf joe!! Xxxx
  3. SemVerstappen:
    Thankjoeeee lief ding!
    We keep in touch!
  4. Rick:
    Wauw Semmie! Succes! Ga er een mooie tijd van maken!!! xx
  5. SemVerstappen:
    4 september 2016
    Ga ik doen! Thanks lieverd!

Als je je mail adres achterlaat blijf je op de hoogte, zou ik leuk vinden ( wel even je mail adres bevestigen )
  6. Godelieve:
    4 september 2016
    Onwijs gaaf! Heel veel plezier en ook succes!
    Het word vast een mooie ervaring!
    Ik volg!
    Kus
  7. SemVerstappen:
    4 september 2016
    Thankjoeee! Gaat vast goed komen :)
  8. Cindy Verberne:
    Good luck
  9. Jacqueline geradts:
    4 september 2016
    Hey Sem we gaan je wel missen. Wij hopen dat je een geweldige ervaring opdoet. Geniet vooral en take care.
    Liefs en hele dikke knuffel van nienke (je grootste fan) en natuurlijk ron jacqueline en veerle
  10. SemVerstappen:
    4 september 2016
    Heel lief! Ik zal een kaartje sturen!

Groetjes daar!
  11. Lars Cremers:
    4 september 2016
    Daaag!! Haaj al vaag get geheurd datse dit gings doon. Ich wil dig daorom heeel veul plezeer winsen in Canada! toi toi toi!
  12. SemVerstappen:
    Suuuper lief, thankjoee!
  13. Kristel:
    5 september 2016
    Spannend maar dig kins het. Heel veel plezier en have fun met de kids.
  14. Valentijn:
    5 september 2016
    Super vet idee, weet niet hoe je erbij bent gekomen, maar echt cool ;)
    Hahah is idd grappig dat je 11u gaat vliegen als eerste keer xP
  15. SemVerstappen:
    Dankjullie wel allemaal!
    A.s woensdag vlieg ik! Reetje spannend! Morgen vertrek ik al richting Amsterdam, nog even genieten van de Limburgse lucht woh!
  16. Roy Rummens:
    5 september 2016
    Doe je de ijsberen de groeten van me?
    Jokes aside, veel plezier en sterkte met de overleving daar!
    Geen idee waarom maar ik heb nu echt zo een survivalprogramma erbij in me gedachte..
  17. Angelic Beek-Hermans:
    Wauw......wat un oetdaging!
    Hiël veul plezeer en suc6 Sem, auch veur mam want ut zal neet meivalle.

Groetjes oet Beesel van Angelic ( aad collega van mam)
  18. Jolanda:
    6 september 2016
    Ha sem....(bun ein collega van dien mam op tulpenhof)...ich wins dich hieeeeeel vuuuuul plezeer in Canada...geniet van alle dinge die ze geis doon en geis mei make!!!
    Ich sjnap dien mam waal, maar ich weit auch det dien mam dich dit super gunt!! Ich huur de verhaole now van 2 kanke...ich gaon dich volge, en huur ut via dien mam.. ;-))
    Maak der ein tof jaor van!!
    Jolanda
  19. SemVerstappen:
    Hey, merci!
    Geit gans goot komen!
  20. Jo Levels:
    6 september 2016
    Goede reis en veel plezier en succes in Canada.

Jo en Maddy
  21. Nellie Palmen:
    15 september 2016
    Wij wensen jou heel veel succes en veel plezier ,
    een behouden prettige vlucht . Tot horens .
    De Opa en Oma van Marushka W.