Spuit 11 wil ook even iets zeggen

18 november 2016 - Edmonton, Canada

Jammer he.. ze is het niet vergeten.

She is dr lekker weer.

Ik wil beginnen met een mop/raadsel/hilarisch iets:

Wat is Peter Pan in het Chinees?

Goed, nu ik het antwoord nog niet gegeven heb ga je maar lekker doorlezen tot het einde, wel zo netjes.

Want man o man o man wat is er toch weer allemaal gebeurd. Ik krijg hier geen  geld voor maar ga niet naar de film Sausage Party. Man o man o man wat the fackiie was dat een rare film. Maar mocht je van over sekste boodschappen ( nee ik maak geen grap) houden.. sla je slag. Sausage Party.. (18+).

Dora the Explorer is ook weer op pad geweest. Met dr camera in dr hand door het hele Edmonton en omstreken land. Oh, waar je de foto's kan zien? Zie hier; schaamteloze zelfpromotie, instagram: totalysem . snapchat: semverstappen. S c h a a m t e l o o s he. Oke, voor mn oma zet ik ook nog een paar foto`s op mn blog. (geneetj dr van he oma)

Dora ging ook naar Elk Island Park. Ja, een park. Soort van de Beekse Bergen.. alleen dan rij ik een volvo en geen jeep & zijn er alleen buffalo's en dieren die hier op lijken maar dan toch anders heten. TIP: rij een beetje in het midden van de weg.. de buffalo's kijken namelijk niet zo nou met auto's of wegen. Ze lopen waar ze op dat moment lopen. Tip 2: Als het donker is en er flikkert iets  voor je. REM. Het zijn de ogen van een buffalo waar je dus tegen aangaat rijden als je niet deed wat ik zei; REM.

Sport update: #nevergonnabefitgirl maaaar ik ga wel 3x per week. Wat ik dan precies doe? HELE GOEIE VRAAG. Weet ik veel.. ik wil gewoon een foto voor mn insta story.

Suikerupdate: ten einde. (Tot ik de volgende miskoop van 20kg doe)

Winterdepressie: Weer opgepakt. Het is ontiegelijk koud en er staat dag en nacht en - voor de temparatuur.. sos.

Het hilarische antwoord was trouwens : Wokpan.  ik weet .. d y i n g.

Spuit 11 wil trouwens wel nog even een belangrijke mededeling achter laten aan het blog-lezende-volk:

Kijk, wat ik niet schrijf.. weet jij niet. Wat ik niet vertel, bestaat niet.

Maar ook hier in Canada is niet alles rozen en zonneschijn. ( klopt Sem, het wordt winter) Het is niet altijd even leuk als snapchat of instagram laat lijken. Maar ik blijf alleen, op de andere kant van de wereld als ik een probleem heb. En die heb ik genoeg. Ik ben er namelijk over aan het denken om mijn radicale avontuur eerder te beindigen dan gepland. Niets staat nog vast, ik weet nog niets zeker maar delen wilde ik het graag.

Heb ik dan gefaald? Heb ik dan niet het onderste uit de fles wijn gehaald?  Of heb ik het ' tenminste'' geprobeerd?! Want hoe ver kwam jij?

Diep van binnen voelt het als falen. Een doel hebben en dat niet bereiken.. maar goed, voor mij is dit niet wat ik verwacht of gehoopt had. Dus ik, was egoistisch en besloot voor mezelf te kiezen. Ik besloot te willen stoppen. Incl of excl falen. Ik ben niets in een wereld van alles denk ik wel eens. Maar soms gaat het leven niet zoals op een ponykamp. Maar goed ook. Dit was spuit 11. Geef je mening of hou je bek. ( om even in het ponykamp te blijven)

Ik wacht nog even met het plannen van het ' Oh nee daar is ze weer' feestje, want niets is nog zeker en de komende maanden zit in nog in Canada.

En denk niet dat ik mezelf niet vermaak, ik ben een held in vermaken dus dat is het niet. Het is alleen het werk dat niet bevalt. De locatie, de familie en alles er om heen is a ma zing.

De komende maanden zit ik nog gewoon in Canada hoor.. ik heb namelijk nog een raodtrip gepland, een ijshockey game, iemand moet op vrijdag en zaterdag de dansvloer openen in The Billiard Club & vanavond ga ik sushi eten dus voorlopig heb ik nog genoeg te doen.

Ja klopt, met de kinderen gaat het ook goed.

1. Anouk:
    19 november 2016
    Sem! Of spuit 11, whichever you prefer.

Hier ga ik, de clichés achterna, maar ik wilde het je toch even op het hart drukken. Spreekwoordelijk gezien, al zou ik een retourtje Canada niet afslaan.

Dit is misschien enigszins uit eigenbelang gezien ik je blogs met veel plezier lees, maar haal diep adem, bedenk je dat je niet voor je leven vastzit aan deze keuze en blijf :)
    Ik had hetzelfde gevoel dat ik op de boerderij zat in Californië. De mensen waren leuk, de omgeving prachtig en toch had ik het gevoel mijn kostbare reisdagen te verdoen met, laten we wel wezen, zwaar rotwerk. Het is niet even twee vingers in de neus en gaan met die banaan ondanks alle leuke dingen die erbij komen kijken. Zoals de lokale bevolking en natuur ontdekken ed, heel leuk.
    Na een week daar heb ik m'n verblijf met een week verkort, maar had hier uiteindelijk spijt van. Het is even aanpassen, een niet fantastisch baantje in het buitenland ver van vrienden en familie waar je normaal gesproken na de werkdag mee gaat zitten, eventueel met glas wijn, en de dag mee doorneemt. Hoe lief reisbuddies ook zijn, het is niet hetzelfde. Maakt het niet onmogelijk :)

Nu spreek ik alleen vanuit mijn eigen ervaring, maar alles wat je nu als minder fantastisch ervaart is achteraf, wanneer je weer op Hollandse bodem bent, toch een waanzinnige ervaring!

De conclusie van deze uiteenzetting, geef het nog minimaal een maand voor je beslissingen maakt.

Dat gezegd hebbende, succes met de vrieskou! Ik kijk uit naar het volgende verhaal :D

Xx
  2. Henk:
    What is now a year? Just stay to the bitter end. Succes Sem
  3. Chris:
    19 november 2016
    Dich höbs zeker neet gefaaldj, doe höbs 't waal mer sjoeën gedaon! XX
  4. Henk:
    't waas waal lekker werm die 2 joar op Curacao
  5. Peter:
    He Semmie,
    Deel 1
    Drommels, drommels, drommels (om met de historische woorden van DE Baron te spreken (Google maar ff welke, we hebben er namelijk heel erg veel). Dit zou problematisch kunnen woorden. Voor jou maar zeker voor ons. Het kerstmenu is berekend op 10 (zegge tien) personen, onze tafel is berekend op 10 (wederom zegge tien) personen, ons bestek: je raad het al, en nog meer van die eigenlijk doodgewone menu dingen die bij de planning simpel lijken en nu opeens gigantisch moeilijk kunnen zijn. Het leven is dus ook voor ons niet makkelijk. Gelukkig is Kai Chef kok, chef de cuisine, chef de partie, headchef, planner, striptekenaar, Ziggodroombeeld en eindverantwoordelijke met deelnamecertificaat AH Kerstfestival 2016. Maar desalwelteplus, mocht je retour afzender komen en klinkt het welbekende "the plane, the plane" (beroemde uitspraak van Herve Villachaize als Tattoo in de serie Fantasy Island Google!) door de nacht of dag (alnaargelang het tijdstip van landen) zullen wij alle voorkomende problemen pogen te overwinnen om jou aan onze dis te kunnen laten aanzitten. Kruk van de kringloop, (gebruikt) plastik servies van de snackbar, potje bonen van Hak, het moet lukken. Euh misschien wel eigen bammetje meennemen en hier ga ik over op deel 2 omdat het teveel tekens zijn om alles in 1 deel te doen.
  6. Peter:
    Deel 2:
    Dus kort samengevat:
    Drommels, drommels, drommels (om met de historische woorden van DE Baron te spreken (Google maar ff welke, we hebben er namelijk heel erg veel). Dit zou problematisch kunnen woorden. Voor jou maar zeker voor ons. Het kerstmenu is berekend op 10 (zegge tien) personen, onze tafel is berekend op 10 (wederom zegge tien) personen, ons bestek: je raad het al, en nog meer van die eigenlijk doodgewone menu dingen die bij de planning simpel lijken en nu opeens gigantisch moeilijk kunnen zijn. Het leven is dus ook voor ons niet makkelijk. Gelukkig is Kai Chef kok, chef de cuisine, chef de partie, headchef, planner, striptekenaar, Ziggodroombeeld en eindverantwoordelijke met deelnamecertificaat AH Kerstfestival 2016. Maar desalwelteplus, mocht je retour afzender komen en klinkt het welbekende The plane, the plane (beroemde uitspraak van Herve Villachaize als Tattoo in de serie Fantasy Island. Google!) door de nacht of dag (alnaargelang het tijdstip van landen) zullen wij alle voorkomende problemen pogen te overwinnen om jou aan onze dis te kunnen laten aanzitten. Kruk van de kringloop, (gebruikt) plastik servies van de snackbar, potje bonen van Hak, het moet lukken. Euh misschien wel eigen bammetje meennemen.
    We gaan het zien of horen Sem. Doe je eigen ding, volg je gevoel. En als je terug zou komen, ga je dan door met bloggen? lijkt me ontzettend leuk om al je Grathemse avonturen te kunnen volgen, over winkel van ut Smitje, de bekker, de oranjenassau, de Uffelse beek met zijn mooie watermolen, kasteel oud Buggemans, enz. enz. enz. Heerlijk, alvast bedankt. En v.w.b. wel of niet falen bedenk: homo qui temptat, est omni prospere. Dus......
    Truste.
  7. Henk:
    20 november 2016
    Zonder woorden. Ik laat alles o me afkomen.