The queen of Jetlags.

9 november 2016 - Edmonton, Canada

Tis wat he.

Rustaaaagh ze is er weer, geen paniek, adem in adem uit zoals mn zangdocent altijd zei. ( Oke die had ik niet maar het heeft vast ooit iemand tegen me gezegd)

Vraag me trouwens niet welke dag het is of hoelaat het is want bij mij is het altijd woensdag en ik weet niet hoelaat het is ( mede doordat ik geen klok kan lezen)

Die jetlags blijft wat aparts, in het begin denk je oooooh ik heb totaal geen jetlag deze keer.. BAM een dag of 3 later ; it's there bitch. Maar Sem, wat is een jetlag dan, wat voel je dan. God, niet zn moeilijke vragen op een woensdag. Je voelt je.. moe, alles gaat traag, je weet niet hoelaat het is ( hier heb ik geen jetlag voor nodig) de dagen lopen door elkaar enzovoorts. Maar goed 2jetlags hebben verdubbelt dit alles dus. Feestje. Dubbel verwarrend is het leven omdat ik meteen moest werken en ook in het weekend wat normaal niet hoeft.. dus toen was het helemaal verwarrend; ' oh ik werk.. dus dan is het zeker een doordeweekse dag' ' HAH nee het is pas zondag ochtend en je zit in een winkelcentrum waar geen enkele winkel open is, hooray' .

Maar goed, elk uur tijdsverschil is maar 1 dag vertraging.. komt goed.

Had ik trouwens al verteld over mijn kapper-incidentje? En als ik zeg incidentje.. bedoel ik gewoon weer veel te veel geld betaald? Ja? Nee? Vertel het toch wel.

Ik ging dus in het winkel centrum naar zn kappers ding, hartstikke leuk, ik kreeg wat te drinken, ze hong mn jas op, ze waste mn haren, ik kreeg een hoofdmassage, een stuk of 3 hoofdmassages, een of ander spul in mn haar waar mn haar lekker van zou ruiken ( Wij in NL noemen dat gewoon shampoo maar vooruit) en toen knipte ze mn puntjes, we kletste wat, ze stylde mn haren en ik betaalde $76,- tot zie WAAAAAAT, hoeveel betaalde je Sem, god nonde kek. Die shampoo deed ut hem denk ik.

Suiker update: Ik weet niet waar we de suiker gelaten hebben maar ik zie hem nergens meer ( misschien hebben ze de hele familie iets mee gegeven na thanksgiving.. )

Winterdepressie: WINTER?! Het is hier nondeju warm. Maar echt.

Afgelopen weekend zijn we naar een Haunted House gegaan, zn spookhuis maar dan op zn Amerikaans. FACKING niet eng dacht ik nog, stelt niets voor als je de 'c reepy actors' ziet die buiten tussen de wacht rij door lopen. Na zn 1,5u al in de rij te hebben gestaan, niet wetende dat dit grapje $20 kost en je precies 12 minuten binnen bent.. ofja, het ligt er een beetje aan hoe hard je weg rent voor alles. Eenmaal binnen denk je YES laat de hel beginnen, nope, je stapt in wacht rij 2. Maaaaar gelukkig hebben ze iemand ingehuurd om je te vermaken tijdens het wachten. TIANA TRAVELS. Ze is een goochelaar. TIANA TRAVELS. En natuurlijk werkt ik er tussen uit gepikt om een truc  met TIANA TRAVELS te doen, zodra je trouwens je telefoon te voorschijn haalde riep ze voor de 22e keer TIANA TRAVELS tagg me! Oke bitch doe je truc. Gelukkig heb ik jaren lange ervaring en intensief speurwerk gedaan, dus die truc ging amazing. Kijk, ik schrik onwijs snel, maar echt snel en ik hou niet van clowns dus je zou je kunnen afvragen waarom ging je naar binnen Sem?! Ac h weet je, dood gaan we allemaal. Dan ga ik liever dood in een Haunted House.. doet het tenminste zn werk goed.

Ja inderdaad, met de kinderen gaat het ook goed.

1. Loew:
    9 november 2016
    Queen S, held. Je blogs zijn echt hilarious, you made my day. Geniet er nog van en ik verheug me op de volgende. Btw... succes met trumpie!
  2. Henk:
    10 november 2016
    Hallo 'Alweer ein prachtig verslaag van alles waatse doa mit meuks. Sjoown. Hoi hoi. Gr Henk
  3. Peter:
    16 november 2016
    Kapperdingen doen, stoer. Tondeuse? Wie is Tina's booking agent, dat heb je nog ff niet geschreven of door omstandigheden vergeten omdat je er niet aan hebt gedacht en het je was ontschoten. Is misschien een idee om haar te laten optreden als je retourneert, zoiets als wow wat heb ik allemaal meegemaakt. Maar we verraden het niet als ze komt optreden voor je, dan is het geen verrassing en niet meer amazing voor je, dus kun je ook beter het bovenstaande niet lezen, dan weet je echt nog van niets en zul je toch zo surprised zijn. Nou tot zover maar weer. Truste.