A girl on a secret mission.

3 november 2016 - Amsterdam, Nederland

HOLY FREAKY BOEM;

Ik weet werkelijk even niets te zeggen, waar moet ze beginnen?

De A is van:  Appel.. heeft niets met deze blog te maken.

De B is van: BRABANT, ben ik geweest afgelopen week. JA ECHT!

Het afgelopen jaar ben ik ( zoals je wel weet want ik heb iedereen vol gespamt met dit) enorm druk bezig geweest met FATAAL, ik en dus niet bij de premiere zijn is echt not-done. Alleen, `eventjes` terug vliegen kost meer dan een zak suiker van 20kg, ja echt. FATAAL is hard bezig geweest om een sponsor te zoeken.. aangezien die ook niet komt aanwaaien zag ik de bui al hangen. Onweer, storm oftewel; Sem zou niet bij de premiere in Tuschinski Amsterdam zijn.

HAH NEEEJ; ik heb even diep ( HEEEEEEL DIEP) in het buideltje getast en besloten dat ik erbij MOEST ZIJN. Dus ja, 5 dagen voor de premiere boekte ik mijn ticktet naar Amsterdam. Maar toen.. een jurk. Schoenen, vervoer naar het theater, een slaapplek in Amsterdam enzovoorts. 5 days to go.

Natuurlijk had ik al wat voor werk gedaan in de hoop ik inderdaad terug zou vliegen, meteen mn jurk ook maar besteld, extra snelle levering wantja he HET IS OVER 5 DAGEN AL. Nondeju, mn jurk werd niet op de afgesproken dag geleverd ( grappig feitje; ik bestelde hem op een Amerikaanse site waarvan ik de naam niet kan noemen want dan maak ik reclame en ik krijg er geen geld voor dus ja)( en het was sneller en goedkoper om mn jurk naar NL te versturen ipv naar CANADA, naja vooruit dan) Ik 7x kwaat gechat ( jaa tegenwoordig kun je chatten met een van de medewerkers) ' We zullen er naar kijken kreeg ik 7x te horen' Nondeju doe eens een keertje iets, met kijken komen we niet heel ver. Ik stopte niet met praten tot ze mij zwart op wit zeiden dat ik mijn geld terug kreeg.. mooi, houdoe en bedankt.

Vrijdag (28-10) was het dan zo ver. Ik voelde me een soort geheim agent, want niemand ' mocht'  weten dat ik terug kwam naar NL. Het moest een verassing zijn voor mn vrienden groep maar al helemaal voor de cast en crew van FATAAL.

Lekker direct vluchtje met KLM, Mn reis duurde ongeveer 9 uur;

- Na 30 minuten kreeg ik al mn eerste maaltijd ( keuze uit chinees rundvlees of vega pasta ; VEGA PASTA, chinees rundvlees klinkt gewoon al niet oke)

- In je arm leuning zat een tv afstandsbediening ft game controler, ik speelde een uurtje video games

- Ondertussen was mn buurvrouw ergens anders gaan zitten aangezien het vliegtuig half leeg was, MOOOI Sem kon met dre 1,63m lang uit liggen haast. Ik sliep een paar uurtjes.

- Ik keek 2 films achter elkaar

- Speelde weer een paar games

- Keek film 3

- Ik was al in Amsterdam.

Pies of keke.

Mn mamsie en papsie kwamen me ophalen, zo genant als je uit zn aankomst deuren komt lopen. Er staan zoveel mensen te wachten.. en als je dan naar buiten komt springt iedereen op van ' JAAA' , ohnee  dat is iemand anders.

s' avonds ging ik als verassing mee naar de verjaardag van Marit, aangezien bijna niemand wist dat ik kwam, was ik serieus gewoon zenuwachtig om naar binnen te gaan. Hoe mooi, vele hadden het nog niet meteen door dat ik er bij was.. maar 3 minuten laten was het ' HUH WAT'. Mooi man. Er mocht alleen niets op social media gezet worden.. ' want stel je voor, iemand van FATAAl zou het zien' , beetje lullig. A girl on a secret mission, zn geheim agent gevoel. Toen ik eventjes naar de stad ging, scande ik echt elk persoon `ken ik jou? Ken jij iemand die mij kent? Zelfs in de trein richting Amsterdam.. als ik maar niemand tegen kom. Toen ik ijs-koffie ging halen voor os Priscilla.. als ze me maar niet zieeeet.

En gelukkig, mission complete.

De premiere was maandag,hoe FREAKING AMAZING was het om daar bij te zijn. De dag begon lekker vroeg en ging op zn Fataal`s, lekker druk, lekker veel doen, lekker geen tijd hebben voor jetlags. Het voelde soms weer alsof we een draaidag hadden, maar gelukkig was het harde werken van deze dag het allemaal waard. Toen de film getoond werd ( in TUSCHINKSI Amsterdam, in een nok volle zaal waar 750 mensen in kunnen, volgens mij hadden wij er wel 800 mensen ingepropt) zat ik gewoon in de zaal, veel heb ik niet gezien want ik lette eigenlijk alleen maar op het publiek, hoe reageren ze, slapen ze al, huilen ze? Ik ben voor het einde ook maar weg gegaan. En gelukkig, de reacties waren enorm goed. Fjoe.

Ik weet nog dat ik echt elke minuut dacht; what the fack, ik loop nu gewoon in Amsterdam.. beetje een PA uit te hangen, 12 uur geleden stond ik nog aan de andere kant van de wereld.. ( bewijze van spreken mensen) Van mn jetlag heb ik niet echt veel gemerkt.. wantja als je voor Jesse Bleekemolen werkt heb je daar niet echt tijd voor.

Dinsdag hadden we opnames voor RTL live & een Q&A event in de bioscoop in Woerden.. ging ook weer als die trein van Guus Meeuwis.

Woensdag vloog ik alweer terug, mixed feelings.

Nu, ben ik alweer in Edmonton.. onbegrijpelijk.

Ik kan het bijna niet bevatten wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurd, het is echt waar wat ze zeggen; Time flies when your having fun.

En of het nog niet genoeg was voor FATAAL, gaan we nog lekker door met een THEATERTOUR in het seizoen 2017-2018, daar mag voor geklapt worden.

Howlymowly, zo trots.

De kids.. leven nog zag ik toen ik gister avond terug kwam.

1. Marit:
    4 november 2016
    Zo leuk dat je er was! Het leukste verjaardags cadeautje dat je kunt krijgen! Tot weer eens!
  2. Jolanda:
    4 november 2016
    En je moeder was ook weer ff gelukkig...alhoewel...met een lach en een traan..
    Heerlijk dat dit kon!!
  3. Henk:
    Incredibel
  4. Peter:
    5 november 2016
    Hoi Sem,
    Jammer zeg, zijn elkaar misgelopen in Edmonton. Was daar even voor een parade. 5 daagjes op en neer. Sodejuu. We hadden misschien vanuit de vliegtuigjes naar elkaar kunnen zwaaien bij het passeren, maar ik was druk druk druk druk met filmpjes kijken en gamen. Nou volgende keer beter. Greetz ome Peter
  5. Henk:
    5 november 2016