The Pussycat Dolls zullen nooit meer het zelfde zijn.

17 oktober 2016 - Edmonton, Canada

Het is je girl van 0A6 ( soort van 020, alleen is dit het nummer van mijn Canadese stadje)

Wat een week wat een week.

Ja, ik ben in de sportschool geweest.. maar echt. 1x .. maar goed ik was er. Vanavond ga ik weer, nee echt waar. Anders heb ik die super vintage hipster sportbroek voor niets gekocht.. nog meer geld verspilling. Over geld verspilling gesproken.. ik heb een goede daad verricht. Ik heb deze week geen geld verspilt.. nee echt, de dingen die ik kocht had ik echt hard nodig mam. Ik wilde ook extra gaatjes voor oorbellen laten schieten.. kostte dit $50,- nu denk je natuurlijk; NEEEE SEM dat heb ik toch niet gedaan he... klopt. Ik deed het niet.. voor dat geld kon ik het nog beter mijn oppas kind laten doen met zn timmerset.

Suikerupdate: 12kg.. geen idee wat we met die andere 8 kilo gedaan hebben.. werkt suiker het zelfde als zout op sneeuw.. anders weet ik wel waar het gebleven is.

Winterdepressie update: Na een paar dagen zon( ofja, de zon schijnt wel, dus je draagt je zonnebril, maar toch draag je een winterjas, sjaal, muts en oma's gebreidde sokken ) de sneeuw was dus ' zo goed als weg'. Begint het nondeju de dag nà dat ik dacht ' Goh gelukkig, de sneeuw is alweer weg', te sneeuwen.

Mn nieuwe hobby update: Mn auto uit de sneeuw graven.

Terug naar de titel. Ik, groot Pussycat Dolls fan, begaf mezelf naar een karaoke bar. Jaa echt, en nee ik ging het niet filmen want ik kan zo een paar namen opnoemen die het zeker tegen me gaan gebruiken. Nee gewoon lekker mee zingen. Ik, totaal niet kunnen zinger, meestal maar iets roepende omdat ik denk de tekst te weten( dit valt vaak enorm tegen) had er zin in. Maar toen.. je raad het al. We waren niet de enige. NEE ER WAREN 3 HELE ANDERE PERSONEN. Het leek wel een oude frietkraam waar ze een karaoke setje in hadden gezet. Maar goed, oordeel een karaoke bar niet op zn uiterlijk zeggen ze altijd. 1 van de 3 andere mensen begon met zingen.. ofja, ik twijfel of het zingen was of een kat die tussen de grasmaaier kwam.. werkelijk waar mens. Maar goed.. persoon 2 van de 3 was aan de beurt ( ondertussen had ik mezelf op gegeven om het nummer Don`t Cha van de Pussycat Dolls te doen, die van `ma milkshake brings all the boys to the yard, them writght, im better than yours.. ( dit is de enige zin die ik wel ken van het gehele liedje) ) Vol verwachting klopte niet alleen Sinterklaas zijn hartje voor nummer 2 van de 3. Wauw, dit was zooooooo veeeeeeeeleeeee malen erger. 17 katten in een machine waarmee je blaadje verscheurt ( perfereer ding? Geen idee, je snapt me) Ik wist dat er 1 persoon voor mij was.. ik kon rennen of wachten en optreden als The pussycat dolls.. ik besloot persoon 3 van de 3 een kans te geven. Ook zij zong een liedje van de Pussycat Dolls... Dit was niet alleen het einde van de karaoke bar.. ook van alle respect die the Pussycat Dolls hadden, ik kon het niet. De pussycat Dollss zullen voor mij nooit meer hetzelfde zijn na dat ik persoon 3 van de 3 heb gehoord. Voor ik mezelf dus enorm voorschut gingen zetten.. ben ik weg gerend. Maar echt, heel hard een andere kroeg in en bestelde heel snel een alcoholische versnappering,, toen rende ik naar de DJ en vroeg voor het nummer Don't Cha, toen danste en zong ik heel hard mee.. alsof ik in een karaoke bar stond. Ik kreeg zelfs applaus, meer ' rot nou maar op'  applaus, voor een eerste keer was ik te vreden.

Je kunt me ook boeken.. incl reiskosten dus denk daar maar 2x over na.

Ik skypte ook met mn Ongehoebelde vrienden.. met 7 personen in een groepschat. Nu vind ik het soms al lastig om mezelf te focussen op 1 persoon.. laat staan 7 personen. Ik gaf een rondleiding door mn huis, een Q&A ( met als belangrijkste vraag die ze hadden: Welk toilet papier gebruiken jullie eigenlijk?!) en iedereen was de kop vol aan het duwen.

Met de kinds gaat het ook goed. Amen.

1. Christel:
    17 oktober 2016
    Oh Sem, eeeeeerlijk....... HEERLIJK!
    Gek mens ben je toch, misschien dat Rowie,Isa en ik daarom zo van je houden X
  2. Jolanda:
    18 oktober 2016
    ha Sem...doot lekker dien dink..sjoprtsjoel, karaoke, en den met dien hoeslaken aan, ut is in idder geval leuk um te laeze!!
    Zorg auch good veur die kiendjes.. ;-)
    En geniet dervan!!
    Groetjes Jolanda
  3. Twan Timmermans:
    Hoi Sem,
    We smullen van je verhalen. Geweldig.
    Blijf vooral zo doorgaan. Het wordt zo een fantastisch boek.
    Groeten, Karin, Twan, Nick en Kim+Nick
  4. Mia en har:
    Nou
    Sem erg leuk veel plezier in de sneeuw goed oefenen met zingen eens lukt het wel ha ha als je terug bent geef je maar een concert .