In principe is jezelf uitnodigen ook een uitnodiging

21 oktober 2016 - Edmonton, Canada

WHAT, alweer?

Ja toch, 2x in de week naar de sportschool is reden genoeg voor nog een blog.

Je leest het goed.. 2x ben ik deze week naar de sportschool gegaan in mn trendy -hipster sportbroek. Ik, de topsportster, ging informatie vragen over een abbonement. De balie medewerkster was niet zo vriendelijk als op de foto's op de website. Ze was of ongesteld of gewoon met geen enkel been uit bed gestapt en dr uit gedonderd. IK HOOP DAT JE OP EEN LEGO BLOKJE GAAT STAAN ( niets persoonlijks) . Maar goed, ik ben een topsporster na 2x sporten in de sportschool. Verwacht niet te veel, verwacht maar beter niets.. wie weet was het ook weer de laatste keer.

Hoe ver zijn we trouwens met GTST?! In principe kan ik zodra ik thuis ben een aflevering kijken en dan ben ik precies op de hoogte van wat er de afgelopen tijd is gebeurd.. Wanneer ik in GTST kom? Hopelijk niet. ( Grapje, ik zou best ja zeggen op een rol)

Maar goed, om mezelf even in goed dag licht te zetten.. ik ging ( een tijdje terug al weer, maar ik had dit nog niet verteld) naar een brunch met allemaal au-pairs. Hartstikke leuk enzo, alleen.. toen ik weg ging zei ik zo beleefd als ik ben; Bedankt voor de uitnodiging ik vond het echt heel leuk. Waarop de organisator zei; Oh ja, ik had je helemaal niet uitgenodigd.. maar je was er gewoon opeens. OWKEEEEEE, oeps. Gevolgd door; ' niet dat het erg is dat je er bent' , NEE WANTJA IK MOEST TOCH MN EIGEN ETEN BETALEN. Maar goed, jezelf uitnodigen is vast de nieuwe trend.. in Mongolie ( awkwaaard).

Met de kinderen gaat het ook goed.

Vooral gister.. toen kon ik naar de Emergancy Room van het kinderziekenhuis  moest gaan. Het kind viel met zn hoofd op de punt van de tafel.. een klassieker. 1,5u en wat lijm verder en het kind rende weer als-druk-en-hyper-als-altijd rond, fjoe.

Ook, is het nog steeds de vraag of ik terug naar NL ga voor de Premiere van FATAAL op 31 oktober( Klopt, OVER 1,5 WEEK AL). Wat? Je weet niet wat FATAAL is?! Ten eerste, rot op ,ten tweede; check it out: http://www.fataaldefilm.nl of http://www.facebook.nl/fataaldefilm . Het probleem is dat het onwijs duur is.. DUS mocht jij toevallig ergens een zak geld hebben liggen.. de bank gister hebben overvallen of gewoon willen bijdragen aan ' Help Sem naar Nederland' , dan ben je van harte welkom om mijn bankrekening nummer te vragen. ( Geheel gratis is het aanvragen van mn bankrekeningnummer) Klein bedrag? Overmaken mag!

Voor de rest is alles onder controle hier, zo nu en dan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jacqueline geradts:
    22 oktober 2016
    Hey sem geweldig om te horen dat alles goed gaat. Jammer dat je er niet was toen we met jong nl gingen chocolade fonduen (echt iets voor jou)! Ik mis je super erg sem.

Groetjes dikke kus en knuffel nienke
  2. SemVerstappen:
    22 oktober 2016
    Oahhh wat lief! Jaaa heel jammer inderdaad!
    Mis jou oooook!
  3. Chris:
    26 oktober 2016
    Enne....struimtj 't sponsorgeldj al binne??
  4. SemVerstappen:
    27 oktober 2016
    Helaas.. ze staon neet te dringen, mn mailbox is leag en de reakeing wurtj neet gespektj.