ONRUST, VERWARRING en kalkoen.

10 oktober 2016 - Edmonton, Canada

HOORAY !

Je favorietje is er weer. Onthoud wel; het leven is geen ponykamp.

Er was onrust, verwarring en een hele hoop vraagtekens. Veroorzaakt door maar 1 person ( dit keer was ik het niet). Peter Welters him self. Onder mijn vorige blog reageerde hij dit:

Hoi Evelien, fijn dat het beter gaat. Was wel ff schrikken hoor. Gelukkig is Sylvester goed opgedroogd en Omo is zacht voor kleuren. Hij zal wel weer snel rond dartelen. Doe de groeten aan Hans. De accuboormachine smaakte heerlijk, zeker met de gestoofde schuurpapiertjes. Zo dat was het. Truste.

Nu zul je denken, wie is Peter Welters ( vraag ik mezelf ook wel eens af), Wie is Evelien? Gaat alles weer goed met haar? Waar schrokken we van? Is Omo werkelijk zacht voor kleuren? Wat betekend rond dartelen? Zou deze Peter op de hoogte zijn van het feit dat accuboormachines en schuurpapier eten.. alleen voorkomt in Amerika ( Daar kan toch alles?). Ik beken, Peter is: de zoon van mijn oma,  broer van mijn moeder maar ook broer van mijn tante, schoonbroer van mijn vader en de vader van mijn nicht. Ik ken hem langer dan gister...

Suikerupdate: nog 19,4 kg te gaan.

Afgelopen weekend zijn Stefania ( mevrouwtje uit Italie) uit gegaan. Hier is het vrij normaal om een taxi te nemen..alleen vergis is mezelf altijd in mijn Nederlandse adres en mijn Canadese adres, dat werkt dus niet he. Ik doe verder geen uitspraken over het uitgaan.. mijn moeder leest deze blog ook.

Thanks for giving btw. Vandaag is het thanksgiving in Canada. Het feest houdt in; google het effe wil je :). Het kwam er op neer dat de hele familie bij ons op bezoek kwam, er heel veel kalkoen was en bomba ( oudste persoon van de familie) soort van, bid voor we konden beginnen met eten. Er wordt bedankt voor het eten en voor alle goede gezondheid van het afgelopen jaar ( ik moet nog even doorbidden wil ik die goede gezondheid v an afgelopen jaar compenseren) maar goed, hij vroeg ook voor een goede gezondheid voor komend jaar.. dat moet me wel lukken. Heel apart om eens mee te maken, het eten was lekker dus ik was content.

Ik hoorde trouwens een onwijs hilarische grap gister.. die wil ik jullie niet ontnemen; komt die;

I dropped a new single.

it's me

i'm single.

Nog steeds de grappigste thuis inderdaad.

HELEMAAL VERGETEN TE MELDEN:

De winterdepressie is er al.. het sneeuwt hier namelijk al 3 dagen. En NEE, ik wil er niet over praten.

Weetje van Semeetje; Als je naar een binnenspeeltuin gaat krijgen jij en `je kind` en stempel met hetzelfde nummer.. dit om te voorkomen dat je een leuker kind mee naar huis neemt. Je raad het al.. ik veranderde mn nummer en nam geen kind mee naar huis.

Ik zit op het eerste vliegtuig terug naar huis.

Het kind maakt het prima.

1. Rowie:
    10 oktober 2016
    Ig lach mig kapot om dien verhoale hahaha
    Leaze veur t sloape goan bevorderd de sloap toch? Den nog mer un verhaaltje van de enige echte Sem Verstappen!
    Ben noe al benieuwd noa de volgende!
  2. SemVerstappen:
    Daaaaaag maedje,

Good om te huure.. zal ein book vueer dich sjrieven.. de blog is mer zo kort ;)
    Asse nao znne korte blog al good kins slaope.. kinse eine wintjerslaop doon nao mien book! Lekkkah!
  3. Christel:
    10 oktober 2016
    Ha maedje, toch vriëd jaomer dèt ich vriedig nog neet aangekomme waas oppe "PARTY" wie ze dich dien trainingspak hubbe laote haole. Hub ich dèt kredju nog gemisj. Mèr t waas waal de talk of the town (ich hub mèt oma gekaldj) desse dr toch n bietje bie woors. (Dich inne aoj kleier en pap inne noew) en det eederein met eige auge haet kinne zeen dèt t met dae kleine nog steeds good geit. Succes met de witte winterdepressie en toet in dien volgendj verhaol. (Noe al zin in) ; )
  4. Chris:
    11 oktober 2016
    Sjrief mer gerösj uuever 't oetgaon, den slaon ich die stökke waal uuever mèt laeze.
  5. Ien:
    11 oktober 2016
    Sem sjoon waatse allemaol mit maaks mer det zeivere/aajhoere hubse van geine vreamde.
  6. Peter:
    17 oktober 2016
    Hoi, leuk, volgendje kieer weer liektj mich, geen gelul noe, alles duudelikke taal, missjien waal sle(g)(c)(h)t* plat, dus to(c)(h)(g)* neet duudelik, i(g)(c)(h)* blief oefene dus. Greetz, houdoe.
    )* naar eigen inzicht of kennis te gebruiken indien gewenst doorhalen wat niet van toepassing.
  7. Peter:
    17 oktober 2016
    Sorry, nog ff een kort vraagje: hoe is het weer bij jullie?
  8. SemVerstappen:
    20 oktober 2016
    Op wat sneeuw na.. nog te doen :)