Een camouflage trui die je niet ziet, werkt dus.

4 oktober 2016 - Edmonton, Canada

Miste je me al?

Snap ik.

Maar ze is er weer, zet je schrap.

Om bij het begin te beginnen, ik ging boodschappen doen.

Mijn host-mom vroeg om de grootste zak suiker die er was, naja u vraagt wij halen he. Ik naar de Costco ( Vergelijkbaar met de Jumbo, alleen dan 45x zo groot en alles in groot verpakking, voor de rest heb je ook geen zelfscanners en je moet een lidmnaatschap pasje hebben om binnen te komen.. voor de rest JUMBO, ook allemaal boodcschappen enzo) Voor ik uberhaupt het rek met suiker gevonden had waren we ook weer een uur verder. Maar goed, U vraagt wij halen, de grootste zak was 20KG, nu denk je vast, neeeeee die heeft ze niet gekocht welk gezin heeft nou een zak van 20kg nodig?! FOUT! Ik kocht hem toch, de grootste is de grootste he mensen. Eenmaal thuis, KLOPT, het was veel en veel te veel. Doe ik ook eens wat me gevraagd word. Het is zo veel suiker dat als ik later met mijn eigen kinderen op bezoek kom in Canada ze nog steeds bezig zijn met die zak suiker. ( Of ik heb alvast mijn cadeau voor het thuisfront als ik terug kom.. hmmm)

Even een terug schakkeling naar de titel anders denk je natuurlijk ook waar blijft die camouflage trui. Nou weer iets hilarisch. Ik was aan het facetime met iemand.. waarvan ik de naam moet noemen want hij wil internet beroemd worden ( Serge, uit Eijsden, bel hem) Hij droeg dus een camouflage trui.. hij vroeg ' Zie je het?" Ik dus.. uh nee eigenlijk niet; DUS HIJ WERKT!!!  Ja klopt, ik ben inderdaad de grappigste thuis.

We vroegen ons ook nog iets af.. de naam Edmonton he.. is die afgeleid  van Badminton? Ik zou het gelooft hebben als iemand het mij zou vertellen.

Oh trouwens, bij deze wil ik jullie ook allemaal uitnodigen voor mijn feestje van aanstaande vrijdag, ( Ik vier dan niet dat mijn BESTE VRIENDINNETJE 21 JAAAR IS GEWORDEN VANDAAAG ( Gefelicitteerd voor de 6e keer) dan vier ik dat ik het al een maand vol gehouden heb zonder mijn moeder ( Sorry mam, ik weet dat je hoopte dat ik na een maand weer terug zou komen) . Voel je dus vrij om te komen, aanstaande vrijag 20u, leuk dat je komt!

Van te voren graag eventjes afmelden als je niet kunt kopen ivm het inkopen van bier, wijn en ( sorry dames geen HUGO) pop. ( Pop betekend frisdrank hiero)

Oh en, ik denk dat ik na mijn Canada avontuur in New York ga wonen met Manon, zij is er nu alvast om een appartement te zoeken, de rest komt later wel. Dan weet je dat alvast mam.

Hoe de jongens hier zijn vraag je? Nou ja.. 9/10 is chinees ( hier bedoel ik alweer niet rasistisch mee, maar gewoon, ik dacht in Canada te zijn en niet in China) Ach ja weetje er loopt overal wel wat rond.. alleen jammer dat het niet bij mij rond loopt.

De eerste vraag die mij gesteld werd op een verjaardag die ik had afgelopen weekend was; " Nou Sem, hoelang ben je al samen met je vriend?' OMG HEB IK EEN VRIEND, WIE WAT WAAAAAR? In Canada is het dus heel normaal om op je 20e al getrouwt te zijn.. aaah uh, mag ik een hulplijn? ik pas.

Maar met de kinderen gaat het nog steeds goed ja.

1. Henk:
    5 oktober 2016
    Hoi Sem Als ik het goed begrijp doen ze in die supermarkt de boodschappen met een winkelwagentje met een aangebouwd heftruckje
    Ja ook een manier.
  2. Christel:
    5 oktober 2016
    OHHHH, toch jaomer det ich vriedig neet nao dien feesje kan komme, ich hub al ein anger feesje (met dien mam en pap en dien broor auch dink ich of die motte inens nao dich zeen....om dae maondj met dich te veere : ) Ich drink hie waal eine POP op dich en alle angere fiestelijkheden van dae daag. Doen we det eedere maondj vanaaf noe??? veul plezeer vriedig X
  3. Chris:
    5 oktober 2016
    Ich waas dr al bang vuuer, den gaon wae noe mer aaftèlle...nog mer 11 maondj! En kiek efkes nao de datum van de sókker vuuer desse dae mèt brings.
  4. Jos Henderickx:
    5 oktober 2016
    Det weurdt den ein sookerfieest veur dich ter Iere van Mam alvast gefeliciteerd .
  5. Henk:
    Dae sokker kan euver 11moandj good mit as handjbagaasj. 20 kio moog
    en de datum speeldj gein rol as der mer zeut blieftj
  6. Peter:
    6 oktober 2016
    Hoi Evelien, fijn dat het beter gaat. Was wel ff schrikken hoor. Gelukkig is Sylvester goed opgedroogd en Omo is zacht voor kleuren. Hij zal wel weer snel rond dartelen. Doe de groeten aan Hans. De accuboormachine smaakte heerlijk, zeker met de gestoofde schuurpapiertjes. Zo dat was het. Truste.