Geachte landgenoten; she's back

12 januari 2017 - Amsterdam, Nederland

Alvast een tip vooraf: als je als verrasing naar huis komt.. zorg dan wel dat je ouders ook daadwerkelijk thuis zijn.

Maar het klopt, ze is weer in het land ( en tot de bankrekening weer is aangevuld zal ze ook hier blijven)

En nee, we hoeven geen engels te praten nu, en ja ik spreek nog gewoon Limburgs, en ja het was eerder dan gepland en ja leuk dat jij er nog nog steeds bent. Om even vooraan te beginnen. Toen ik zn 3 weken in Canada was besloot ik alvast een ticket te boeken om als verrasing terug naar NL te gaan met kerst/nieuwjaar.. dit vertelden ik echter tegen niemand.. lang verhaal kort.. ik besloot na 4 maanden toch niet door te willen als au-pair, mijn gezin ging opzoek naar een nieuwe, die vonden ze heel snel, ik ging naar New York, de andere au-pair begon, ik ging terug naar NL en ging niet meer terug naár Canada. The end. Zo makkelijk kan het zijn . Puntje voor de evaluatie.. mijn ouders waren niet thuis op het moment dat ik thuis kwam. Opzich was dat wel handig geweest hoor ik je denken.. KLOPT. Gelukkig waren ze maar boodschappen doen en duurde het nog geen 5minuten voordat ze aankwamen rijden. Zo suptiel als ik ben sprong ik dan maar gewoon voor de auto. Nee niet er tegen, en nee ik veroorzaakte geen ongeluk alleen een hele hoop ongeloof. She's back. Mijn vriendjes ( nee oma nog steeds geen vriendje) en vriendinnetjes wisten ook van niets.. en ik vind een verrasing zijn leuk ( krijgen uiteindelijk ook wel ookal zal ik zeggen van niet) dus ik besloot eerst naar Os Renée te gaan, die doordat ze vast hong in de kerstversiering die aan de deur hing de eerste 10sec niet eens zag dat ik er uberhaupt stond.

Maar goed, ze is weer heel huids in het Foekepottersland. Dat betekeeeeend, work work work, Bonte Avond is al over 3 weken.. het stuk staat nog in de steigers zeg maar. Mn productie / acteerwerk gaat ook gewoon door.. in Amsterdam.. ja klopt logistiek ben ik niet zo sterk. Lang leven NS( als het niet sneeuwt, regent of waait.. anders worden ze gekkie)

Of ik door ga met bloggen?! Nou kijk, ik ben nu ookal 2 weken thuis en blog nu pas dat ik uberhaupt terug ben.. er zit maar een optie op.. wacht je mail box maar af.

Of ik nog dat boek ga schrijven?! Vindt me een uitgever en ik schrijf een boek.

En ja, met de kinderen ging het goed .. toen ik vertrok.

1. Peter:
    12 januari 2017
    Hoi Sem, voor de rest alles ok? Heb gehoord dat je niet teruggaat, klopt dat? En nu? Kom eens op bezoek, zouden we leuk vinden. Snap wel dat we ver weg wonen maar wie weet, als het lukt graag. Wel ff bellen halverwege, zijn vaak boodschappen doen of anderzijds niet thuis omdat we dan weg zijn. Heb ook nog een adresje om op de baby te sitten, iets voor jou? Om de bankrekening te spekknekken.
    Groetjes, fijne kerst bij je familie.
    Houdoe,
    Ome Peter
  2. Claudia Lange:
    12 januari 2017
    Welkom terug in Grathem
  3. Mieke Raemakers:
    18 januari 2017
    Hé Sem, als je dat boek gaat schrijven dan neem ik de spellingcorrectie op me :):)