Een dieren tuin zonder dieren is dus gewoon een tuin.

17 september 2016 - Edmonton, Canada

Hey jij!

Is ze weer hoor, je favoriete voor-een-jaar-tienermoeder-uit-Canada.

Enjoy, de komende 5 minuten dat je dit leest worden weer fantastisch.

Goh Sem, hoe gaat het met je? Nou, fijn dat je het vraagt; goed. In het begin ( ik zit nog steeds in de begin fase van mijn avontuur maar..) moest ik onwijs wennen aan het nieuwe leven. Het tijdsverschil nakt me nog steeds elke dag. Komt goed. Ook moest ik  wennen aan het ' geplande' leventje. Als je mij een beetje kent, weet je dat ik niet zo van de planningen ben. Live in the moment, lekker spontaan gedoe enzo. G O N E.

Werken met (kleine) kinderen staat in het teken van structuur.. Dit kind kan wel wat structuur gebruiken.. zo nu en dan. Niet te veel, ik blijf toch je girl Sem.

Ik kom er wel.. volgend jaar September zal het er vast wel inzitten.. wordt vervolgd.

Het zijn gewoon die begin struggles die even tegen hebben gezeten afgelopen week. En jaaaaaa ik ben iemand die graag alles in een keer ' goed' wil hebben, alweer een les geleerd, dat kan niet Sem. En het voelt misschien als fouten maken.. maar ik heb NU AL ( knap he) geleerd dat het gewoon eigenaardigheden zijn van mezelf die ik gewoon nog niet kende. Ik ging tenslotte naar Canada om mezelf ' uit te dagen'  , uitdaging geaccepteerd. i'm working on it. ( u know)

Terug schakkelend naar de titel van deze amazing story; Vandaag ( 17-09-2016) ging ik naar de dierentuin. En geloof me, het woord dieren in dierentuin was nogal overdreven. Als ik 5 dieren heb gezien  ( waarom van 3 een uil waren) overdrijf ik eens niet in het leven. Werkelijk geen enkel dier zat in zijn kooi.. of was ergens te bekennen. Snap ik ook wel, want deze kooien waren belachelijk klein.. ik zou ook weggaan. Maar goed.. toch weer mooi $14 dollar verspild.

Ik ging trouwens naar de dierentuin met 3 meiden, 3 meiden die ik nog nooit gezien had, waarvan ik er maar 1 gesproken had.. vind ik nou leuk he zoiets. Gewoon meeten met mensen die je niet kent. Doet ze gewoon. Na dat we de TUIN al 2 keer door gelopen hadden ( wantja zo groot was die.. HAH NIET) gingen we downtown een beetje de tourist uithangen, moet ook gebeuren. Morgen word ik ontgroent.. WAT BETREFT sport events. Ik de persoon gaat naar een Sport Event.. een of andere bmx / skate baord- ding. Lekker duidelijk Sem, wel lekker kort. Ik heb geen idee, in mn volgende blog zal je vast weer smullen van het verhaal dat ik daar (denk ik ) ga mee maken. Ach het leven is zo tenminste niet saai, Sem.

Het ontmoeten van mensen brengt je ook op nieuwe plekken, plekken waar je zelf misschien niet heen zou zijn gegaan. Super bruggetje naar mijn foto gallerij.. take a look. ( Dit betekend in het Engels : neem eens een kijkje) (doe maar lekker)

Binnekort heb ik ook nog ergens een ' Bonfire Night' .. iets met vuur enzo. Word ook vervolgd.

En, nu we toch bezig zijn ratel ik eventjes door; ergens in Oktober ( nee klopt, ik heb de mail nog niet heel goed door gelezen met alle info) is er een au-pair meeting. Dan komen ' alle'  au-pairs die in Edmonton en omgeving werken bij elkaar in een restaurantje genaamd The Dutch( Naaaaah das toevallig) .. word ook vervolgd hoor.

Schroom trouwens niet om je ' goede daad van de dag' alvast te vervullen en een berichtje achter te laten .. Ik kan tegen kritiek ( ik weet waar je woont). Schroom niet, ik doe er toch niets mee want het is mijn blog. ( oke, grapje schrijf maar lekker je mening dat mag hier geheel kostenloos)

Ik wilde nog iets zeggen.. maar terwijl ik mn eigen blog terug las vergat ik wat ik wilde zeggen. ( het was denk ik niet gelogen, ik vergat het gewoon)

Oh en met de kinderen gaat het trouwens ook goed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jelita:
    18 september 2016
    Ahahaha Sem wat lig ik iedere keer weer dubbel als je een story-of-your-life erop zet
    Kei leuk om te lezen dat het goed gaat.
    Heel veel plezier met je komende avonturen en hopelijk mag ik ze snel weer teruglezen
    xxx
  2. Peter:
    He Semmie,
    Ben je over een jaar het echte werken niet verleerd? Of plan je (je weet wel datwatjounietligtmaarsomswelmoetzoalsjealhebtontdekt) wel iedere dag 10 minuten met het kind om in workingshape te blijven :).
    Greetz of truste denk ik meer in jou geval
    Ps Hoelaat sluiten pubs, clubs, disco's, opiumhuizen en koffieshops daar?
  3. Chris:
    Ha maedje,
    zoeë te laeze kin ich truuk kome binne eine maondj waal vergaete :)
    ... ich haaj neet angers verachtj van dich!!
  4. Chris:
    18 september 2016
    verWachtj mót det natuurlijk zeen..
  5. Nellie Palmen:
    18 september 2016
    Leuk om te lezen , moet zelfs even lachen .
  6. Claudia R:
    18 september 2016
    Hoi Sem, leuk om je verhalen te lezen! Ze zijn al hot topic bij ons ontbijt gesprekken !
    Veel plezier en succes met de structuur! Groetjes van Claudia
  7. Henk:
    19 september 2016
    Hoi Sem. Leuk verhaal weer. Maar een ding weet ik zeker en dat is dat je je naam mee hebt. Je kent nu Ver stappen
  8. Ben:
    20 september 2016
    Va Guido dieëne blog gekrieëge....meteen aangemeld natuurlik.... doeë sjriefs wieë ze kalts... leuk! Vur zulle dich vanaf heij in de gaaäte houwe....

Doeë mos alling ins sjrieëve woa ze noe precies zits.... oeët dieë letste blog begrieëp ich das ze in de buurt van Edmonton zits....

Veul groetjes van dieë sjuulke!
  9. SemVerstappen:
    20 september 2016
    Meneeeer Russel,

Wat onwijs leuk van u te horen!
    Ik zit inderdaad in Edmonton, NW.

Groetjes daaaro!