Hou je van hertjes, konijntjes, wasberen of dassen LEES MAAR EFFE NIET. (geen clickbait)

28 juni 2017 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Hi there,

Thanks for reading again.

De titel had trouwens ook: "2e boete in zicht" kunnen heten, want ja wel het was bijna wéér zover toen we Chicago nog maar 34m uit waren, dit is een cliffhanger, later meer.

Van Washington reden we door o.a Indiana (geen Indiana gezien) door naar Columbus ( ook geen Columbus gezien). Hier valt niet zo'n goede content over te schrijven dus we gaan meteen door naar de uitleg van de titel.

WAARSCHUWING; devolgendetekstkanalsschokkendervarenworden , mensendievandierenhoudenwordtverzochtditberichtnietverdertelezen, ubentgewaarschuwd, achttienplus, hetgaatoverdodedieren, batterijennietinbegrepen.

We hebben al heel wat kilometers afgelegd de afgelopen week ( laat in de comments weten hoeveel kilometers jij denkt dat wij hebben afgelegd in 1 week, weer een cliffhanger, volgende blog de uitslag. kleinelettertjes: er is geen prijs) . We zijn dan ook al door heel wat tolpoortjes gegaan, ja wel. We vermoeden dat niet iedereen dat netjes doet. Ofja, we vonden het vrij vreemd dat er bij elke afslag, lees: elke afslag, stond : toll pay exit. 1. ALWEER tol betalen 2. Je moet van de snelweg af om te betalen en 3. Waarom doen alleen wij dit... OOOOOOOWH, JE MOET DIE TOL BETALEN ALS JE ERAF GAAT, pay toll exit. Got it. We zullen het nooit meer doen. Dat klopt, toen er een tol poortje kwam waar we WEL moesten betalen,  niet de snelweg afhoefde en iedereen dit  netjes deed, reden wij door. JAAAA LEKKER DAMES. Zo goed opgevoed als we zijn, melden we onze misdaad bij het volgende tol poortje ( tol poortje 39 ondertussen) " Oeeeeeeh dames, schande" , je voelt hem al aankomen die back-up titel: boete 2 inzicht. Maar nee hoor, de man maakte een paar grapjes, beledigde ons omdat hij dacht dat we uit Duitsland kwamen ( oke punten voor het in de buurt zitten van..) waarna we een briefje ( die ons bekend voor kwam, lees: de boete) waarop stond dat we 7 dagen de tijd hadden om de tol van $1,50 online te betalen. Fjoe, boete 2 uitgesteld. Ik bedoel: uit te weg geruimd.

Ook vroegen we ons af, die tol betalen he. Dat doe je meestal als 'wegenbelasting' achtig iets.. wegen onderhoud en shit.. HOWLYCOWS.. ik weet niet waar ze dat geld laten hier in Amerika maar naar de wegen gaat het zeker niet. De belgische wegen eats your heart out. Lees: sjongejongejonge. Zo nader ik trouwens langzaam het stuk over die doden dieren. Lees: nu.

Doordat de wegen zo slecht zijn, breek je haast je nek over de kapotte autobanden die naast of soms op de weg liggen.

Zelfs spotten we 'wildlife' langs de weg. Ofja, wild is het niet meer echt. Wel geteld zag ik er één ... die wel nog in leven was. Ongeloofelijk hoeveel hertjes, lees: Bambi achtigen, wasberen, konijnen, hazen en soort gelijken dieren die je vind hier. Dood. ' Als ik €1 kreeg voor elke..." nee is inderdaad niet gepast. Zo zonde. Oh, en er wordt werkelijk overal waar wij komen ( jaa vast alleen waar wij komen) aan de weg gewerkt. Wist je dat: als je een werkmannetje raakt je dit $10,000 kost + 14 jaar gevangenisstraf. Jebentgewaarschuwd.

Toch wel beetje clickbait he.

Voor foto's van mij met allemaal leuke dingen en achtergronden van plekken waar we zijn geweest zie instagram : totalysem ( inderdaad geen clickbait)

1. Mariet:
    2 juli 2017
    TIs mich get die tolpoortjes. Det howwe ze auch in ut limburgs der bie motte schrijven. Det kent tog eder ein leaze.
    Hei veul plezeer en kiektj auch good oet.